/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft konto
Fra : ppk
Vist : 242 gange
500 point
Dato : 05-07-21 11:03

Har flere computere, hvor jeg tidligere har lavet en ren windows installation uden alt det der "snavs" som følger med de forskellige maskiner.

Men da jeg nu gerne vil være med på Windows 11 vognen, så kræver det man har en Microsoft konto ! hvordan får man så lige gjort det ?

Og hvor mange computere kan man bruge på 1 konto ?

Hvad gør man så hvis man vil sælge en af computerne ?

Det var mange spørgsmål i et

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-07-21 11:56

Stil dem enkeltvist ellers bliver det noget rod.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-07-21 11:56

Du kan bruge den samme Microsoft-konto på alle de maskiner du ønsker, det er jo blot en
E-mailadresse som du opretter his Microsoft...

https://account.microsoft.com/account?lang=da-dk&refd=www.google.com

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-07-21 12:00

Det er så dejlig nemt med én konto, men man kan selvfølgelig fint lave flere.

'Windows 11 vognen' er vist ikke blevet køreklar endnu, så det er jo ikke noget der haster mere end det jager.

Fordelen med en Microsoft-konto er jo også, at man kan tilgå OneDrive så man har styr på sine filer og ting og sager uanset hvilken maskine man arbejder på.

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 510 point
Dato : 05-07-21 12:02

Citat
Hvad gør man så hvis man vil sælge en af computerne?

Du gør ikke andet end du plejer at gøre - Microsoft-kontoen er jo ikke noget der
har med selve computeren at gøre som sådan...

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 05-07-21 12:49

Tak for svaret webm.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 05-07-21 13:27

Velbekommer og god fornøjelse med din Microsoft-konto

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 08-07-21 15:51

undgå for alt i verden en Microsoft konto den er meget værre end den værste virus.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 08-07-21 18:08

Citat
undgå for alt i verden en Microsoft konto Sur den er meget værre end den værste virus.

HVAD ER DET DA FOR NOGET FORVRØVLET VÅS AT SKRIVE?

Hvad mener du med det?
Har du noget faktuelt omkring dit udsagn?