/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
Ukendt enhed på mit LAN
Fra : olarsen
Vist : 337 gange
200 point
Dato : 02-07-21 11:49

Jeg har fået en fremmed enhed på mit LAN, mac. adr. er 70:B3:D5:2A:0B:84 og relaterer til 'IEEE REGISTRATION AUTHORITY - Please see OUI36 public listing for more information' som ligger i New York!, hvad er det og hvordan kan det hænge på mit LAN? Jeg kan ikke umiddelbart huske at jeg skulle være noget forbundet inden for den seneste periode, men måske min demens indvirker her!

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 03-07-21 02:33

Det du for af vide er at ieee har produkter med denne Mac adresse hvis det er kablet så er det med garanti nået der sidder på dit netværk printer router mm SmartThings

Kommentar
Fra : olarsen

Dato : 03-07-21 06:36

Lyder rigtigt, det må jeg lige få styr på, har lidt over 30-40, smarte ting pærer, spots IPkameraer osv. men har dog styr på hver eneste IP adresse, undtagen denne ene!

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 200 point
Dato : 03-07-21 09:05

Bloker adressen, og se hvad der ikke virker…

Godkendelse af svar
Fra : olarsen

Dato : 05-07-21 14:36

Tak for svaret Benjamin.Hansen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 05-07-21 14:46

Hvad var det så?