/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pahd
Fra : kivi
Vist : 174 gange
100 point
Dato : 02-07-21 10:26

jeg har på fornemmelse at jeg er blevet hacket for nogen af mine billeder har pludselig fået tilføjet en endelse som jeg ikke set før den er pahd det er kun nogen af mine billeder
nogen forklaring og findes der en remover

Kommentar
Fra : hardy

Dato : 02-07-21 10:31
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 02-07-21 13:47

Citat
PAHD is a file-encrypting ransomware infection that restricts access to data (documents, images, videos) by encrypting files with the “. pahd” extension. It then attempts to extort money from victims by asking for “ransom”, in the form of Bitcoin cryptocurrency, in exchange for access to data.4. jun. 2021

https://malwaretips.com/blogs/remove-pahd-virus/

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-07-21 15:25
Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-07-21 13:57

tak for rådene men desværre er der ikke noget som har hjulpet de er der stadig så jeg må gå den tunge vej og slette dem for der tilsyneladende ikke noget at gøre

Kommentar
Fra : transor

Dato : 03-07-21 14:31

Det er nemmere og meget billigere at slette dem og indsætte filerne fra din backup i stedet for.

Hvis du er et rigtigt modigt mandfolk som ikke har backup, så er du vel ligeglad.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-07-21 14:47

jeg troede jeg havde en bacup men desværre er der sket noget med disken

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-07-21 16:35

husk at fjern Virus ellers kan den blive ved med at kryptere dine filer.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-07-21 08:40

da alle har svaret lige godt og dårligt uden det forventet resultat vil jeg ikke foretrække en for de andre så jeg annulere spørgsmålet

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 04-07-21 08:40

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål