/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Projektor
Fra : vic200
Vist : 256 gange
300 point
Dato : 26-06-21 18:28

Skal have gang i min Macbook og har fået installeret Catalina styresystem. Kan jeg umiddelbart tilkoble en projektor i hdmi stikket?Jeg mener med det gamle system skulle man ind et setd og give besked på at man vil bruge hdmi stikket til en projektor. Tager jeg indstillinger og så skærm kan jeg ikke finde noget. Hvor skal det gøres eller kan jeg bare tilkoble en projektor?
Jeg har ikke projektoren stående her i stuen sammen med maskinen. Skal meget gerne bruge den i morgen søndag.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 300 point
Dato : 26-06-21 21:06

Du sætter den blot til.
Så finder din Mac selv ud af resten
Volder det problemer, skal du tjekke, at projekter anvender HDMI indgangen.

Det er oftest den presenterende enhed, der har problemer.

Godkendelse af svar
Fra : vic200

Dato : 27-06-21 20:24

Tak for svaret Benjamin.Hansen. Du havde ret, det virkede da jeg satte det til.