/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Kommentar til Ingelin.
Fra : transor
Vist : 262 gange
100 point
Dato : 20-06-21 22:26

Hej Ingelin
Jeg så dit råd om at bruge booster til bilbatteriet.
Det er en løsning til at komme i gang i et nødstilfælde, men i længden ikke en løsning på afladet batteri i bilen.
Sagen er at dyb afladning hver gang skader batteriets levetid, så det ikke varer længe inden du skal have et nyt igen.
Når man lader en dør, bagageklap eller motorhjelmstå åben eller bare på klem, vil bilens computer aldrig gå i dvale, men hele tiden køre med fuldt strømforbrug for at overvåge bilens funktioner. Den bruger så næsten 100 gange så meget strøm som i dvale. Dertil kommer at lyst inde i bilen kan være tændt hele tiden.
Luk bildøren og undgå fladt batteri.
Hvis du vil udlufte bilen kan du rulle vinduer ned, men holde døren lukket.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 21-06-21 07:49

Nu bliver du blacklistet transor, det staves INGELEIN!

Godkendelse af svar
Fra : transor

Dato : 10-07-21 09:57

Tak for svaret Stouenberg.

Tja jeg staver ikke så godt her på "kan du". Ofte fordi systemet ikke kan følge med ved hurtig indtastning.