/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Rejsning
Fra : sdam
Vist : 439 gange
200 point
Dato : 13-06-21 12:40

Jeg har haft en blodprop der gav blødning i hjernen, hvilket har givet en delsidet lammelse. Det har bl.a. gjort, at jeg ikke kan få rejsning, eller sagt på godt dansk "stå dreng eller stiv pik" om man vil!
Hvad kan der gøres for at man bare kan få lidt seksualliv tilbage, hvor man også personlig og fysisk kan have samleje??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-06-21 12:50

Spørg din læge.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 14-06-21 08:16

Rejs dig op og gå til lægen! Pøj pøj

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 200 point
Dato : 16-06-21 11:37
Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 22-06-21 09:03

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 30-06-21 16:10

Få fat i en malkemaskine og stik sjoveren derind, men husk at den stopper først når spanden er fuld :-/

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 04-07-21 09:15

Man skal være opmærksom på hvilken bivirkninger piller har som man tager, f.eks for blodtryk, blodprop forebyggende piller, lykkepiller osv. læs indlæggelses seddelen til pillerne
igennem.