/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung A3 alternativ
Fra : Eyvind
Vist : 261 gange
100 point
Dato : 18-05-21 09:57

Hej - er der nogen som kan fortælle mig hvilken android telefon som er nyere end Samsung A3 uden at være større end de 4,7 tommer.
Jeg har prøvet at søge, men der dælme mange muligheder.
Jeg vender tilbage senere på dagen.

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 18-05-21 13:11
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-21 13:19

Tak det kigger jeg på.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 18-05-21 15:10

Det nemmeste er vel her, hvis du har et par telefoner i tankerne.
https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=6762

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 18-05-21 16:41

Sjovt jeg har nøjagtig samme problem - en lille android telefon søges til erstatning af min A3 2017.

Lige nu er mine favoritter: S10E, A40 og Google pixel 4a.

Det er mærkeligt at der ikke er nogen store producenter der laver små smartphones med en størrelse på under 5.5 tommer - gerne 5 tommer.

Der er alt for mange telefoner over 6 tommer = pnafblets/tablet-agtige.

Telefonen skal kunne være i mine jeans !!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-21 17:20

Gsmarena.com bruger jeg til at sammenligne - som jeg også gjorde omkring Samsung A3
Samsung er så stort et mærke så det er en stor opgave at gennemgå dem alle.
Min model A3 er perfekt til mig og endda stornok til brug som vejviser.
Det eneste er, at jeg har brug for opdatering af styresystemet.
7 9 13 - den virker heldigvis endnu.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-05-21 10:41

Thomas mygind

Denne telefon er måske en mulighed - ca. samme størrelse som Samsung A3 men kan opgraderes til android 10.
Jeg har ikke undersøgt den nærmere endnu
https://www.gsmarena.com/sony_xperia_xz2_compact-9082.php

Jeg har haft en handy Sony compact før, men den kunne ikke opgraderes - derfor Samsung.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 31-05-21 11:30

Tak for svaret Stouenberg.