/ Forside/ Karriere / Erhverv / Markedsføring / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
Markedsføring
#NavnPoint
refi 860
Kortoverv.. 520
ans 480
katekismus 450
dova 410
Nordsted1 360
pallebhan.. 310
EXTERMINA.. 300
gummianden 250
10  arne.jako.. 250
Hvordan er du tilfreds med kundeservice?
Fra : ingelein
Vist : 76 gange
100 point
Dato : 17-05-21 23:48

Jeg bliver bare så irriteret, når jeg lynhurtigt og før et problem med en forespørgsel eller reklamation overhovedet er blevet behandlet, får dette spørgsmål i en mail.
Skal jeg svare på om jeg er tilfreds med at et firma overhovedet gider svare tilbage?
Jeg kan først svare, når mit problem er løst, jeg har fået en ny vare eller mine penge refunderet. Først da kan jeg svare på om jeg er tilfreds med kundeservice eller ej.
Hvad tænker i om dette?
Ingelein

 
 
Kommentar
Fra : abbaba


Dato : 18-05-21 04:36

klag her, de plejer at svare når de først er kommet på síden.
https://www.trustpilot.com/

Kommentar
Fra : katekismus


Dato : 18-05-21 10:54

Jeg bliver også irriteret over disse mail, så jeg ignorerer og sletter disse, og straks ser verden lysere ud

Kommentar
Fra : ingelein


Dato : 18-05-21 13:13

Ja, jeg ignorererå også og venter med en bedømmelse indtil sagen er færdig behandlet!
Ingelein

Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 176310
Tips : 31886
Nyheder : 719565
Indlæg : 6400899
Brugere : 218678

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste