/
Forside
/
Karriere
/
Erhverv
/
Markedsføring
/
Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn
Kodeord
Husk mig
Brugerservice
Kom godt i gang
Bliv medlem
Seneste indlæg
Find en bruger
Stil et spørgsmål
Skriv et tip
Fortæl en ven
Pointsystemet
Kontakt Kandu.dk
Emnevisning
Kategorier
Alfabetisk
Karriere
Interesser
Teknologi
Reklame
Top 10 brugere
Markedsføring
#
Navn
Point
1
refi
860
2
Kortoverv..
520
3
ans
480
4
katekismus
450
5
dova
410
6
Nordsted1
360
7
pallebhan..
310
8
EXTERMINA..
300
9
arne.jako..
250
10
gummianden
250
Hvordan er du tilfreds med kundeservice?
Fra :
ingelein
Vist : 120 gange
100 point
Dato :
17-05-21 23:48
Jeg bliver bare så irriteret, når jeg lynhurtigt og før et problem med en forespørgsel eller reklamation overhovedet er blevet behandlet, får dette spørgsmål i en mail.
Skal jeg svare på om jeg er tilfreds med at et firma overhovedet gider svare tilbage?
Jeg kan først svare, når mit problem er løst, jeg har fået en ny vare eller mine penge refunderet. Først da kan jeg svare på om jeg er tilfreds med kundeservice eller ej.
Hvad tænker i om dette?
Ingelein
Kommentar
Fra :
abbaba
Dato :
18-05-21 04:36
klag her, de plejer at svare når de først er kommet på síden.
https://www.trustpilot.com/
Kommentar
Fra :
katekismus
Dato :
18-05-21 10:54
Jeg bliver også irriteret over disse mail, så jeg ignorerer og sletter disse, og straks ser verden lysere ud
Kommentar
Fra :
ingelein
Dato :
18-05-21 13:13
Ja, jeg ignorererå også og venter med en bedømmelse indtil sagen er færdig behandlet!
Ingelein
Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Alle emner
Karriere
Erhverv
Markedsføring
Indstillinger
Spørgsmål
Tips
Usenet
Reklame
Statistik
Spørgsmål :
177082
Tips :
31950
Nyheder :
719565
Indlæg :
6405664
Brugere :
218836
Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste
Copyright © 2000-2023 kandu.dk. Alle rettigheder forbeholdes.