/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Død Robot plæneklipper
Fra : Pytten1510
Vist : 370 gange
45 point
Dato : 17-05-21 19:53

Hej
Jeg håber at nogen kan hjælpe mig...for jeg er ved at være ret frustreret. Jeg købte i dec 2020 en robotplæneklipper til min gamle mor

https://www.vidaxl.dk/e/8719883823720/vidaxl-robotplaeneklipper-1000-m%C2%B2-med-lcd-4,4ah-24v-batteri

For ca 3 uger siden, "gravede" vi kabel ned og tilsluttede robotten. Problemet var bare, at den var helt død. Laderen lyste konstant grønt, så den var klar. Efter at robotten havde stået et døgn, var der stadig ikke strøm på til, at vi kunne tænde den på displayet. Vi prøvede alt....
Jeg har efterfølgende sendt den retur og fået et ombytning. Samme problem....
Vi kan ikke "knække koden" og få liv i den.....

Er der noget vi gør forkert ?
Har andre haft samme model uden problemer ?
Hvor lang tid skal den stå i lader, før den er klar til brug ?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-05-21 20:20

Hvorfor spørger du ikke der, hvor dy ombyttede den? De ved mere end alle os tilsammen.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 17-05-21 20:24

Det er forsøgt. Jeg har købt den gennem boligcenter.dk og de kan ikke svare. VidaXl vil ikke, når den ikke er købt direkte der !! Derfor, skriver jeg her !

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 32 point
Dato : 17-05-21 20:49

Så returner den, og køb den et bedre sted.

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 18-05-21 08:26

Jeg lukker tråden igen, da der ikke kom noget brugbart ud af det.

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 18-05-21 08:27

Tak for svaret Bille1948.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-05-21 09:22

Tja - det firma gemmer sig vist...............der er umiddelbart ikke nogen adresse på det firma.
Så jeg ville holde mig langt væk.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 18-05-21 10:48

Firmaet er registreret i holland
GerWo Trading
Nieuweweg 275
6603 BN Wijchen
Holland
Telefonnr.   +31 24 7410741

og på TrustPilot får det dårlige anmeldelser.

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 18-05-21 22:45

Du kan ophæve handlen hvis en fejl på et produkt sker på samme måde 2. gang.

Tænker at du skal hæve handlen og få pengene tilbage og købe noget andet.

Se evt. på dine muligheder vedr. forbrugerkøb og reklamation.