/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Galaxy J5 Ophæv blokering af sms
Fra : ottoludvig
Vist : 229 gange
299 point
Dato : 03-05-21 16:42

Jeg modtager sms-beskeder om trafikinformationer fra et 4-cifret sms-nummer men er kommet til at blokere for beskederne. Jeg kan ikke finde ud af at ophæve blokeringen på min Samsung Galsxy J5, Kan nogen hjælpe?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-05-21 06:20

Gå til applikationen "Telefon"
Gå til "Indstillinger"
Derefter "Bloker numre", "Afvisning af opkald" eller en anden lignende titel
Du kan nu, Fjern blokering af SMS på din Samsung Galaxy J5, tilføj og se blokerede numre

Kommentar
Fra : ottoludvig

Dato : 04-05-21 09:38

Tak, Stouenborg, fordi du svarer. MEN det er desværre lidt mere indviklet. Jeg kom til at trykke på ALDRIG modtage SMS fra det bestemte nummer. Det er et af de korte firecifrede numre, 1245, som IN- mobile bruger, så deres business kunder kan kommunikere med deres kunder, f. eks.frisører, restauranter, færgeselskaber og andre, der sender korte beskeder ud til mange. Jeg trykkede på ALDRIG, og nu kan jeg ikke engang sende en ny sms til 1245 for at komme med på deres kundeliste igen. Har du et forslag?

Kommentar
Fra : ottoludvig

Dato : 04-05-21 09:38

Tak, Stouenborg, fordi du svarer. MEN det er desværre lidt mere indviklet. Jeg kom til at trykke på ALDRIG modtage SMS fra det bestemte nummer. Det er et af de korte firecifrede numre, 1245, som IN- mobile bruger, så deres business kunder kan kommunikere med deres kunder, f. eks.frisører, restauranter, færgeselskaber og andre, der sender korte beskeder ud til mange. Jeg trykkede på ALDRIG, og nu kan jeg ikke engang sende en ny sms til 1245 for at komme med på deres kundeliste igen. Har du et forslag?

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 04-05-21 11:00

Det kunne måske hjælpe at nulstille telefonen, ellers gå i indstillinger og find blokerede kontakter der står nummeret måske.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-05-21 11:32

- ellers ring til Inmobile på 8833 6699, de kan sikkert hjælpe dig.

Annuller spørgsmålet
Fra : ottoludvig

Dato : 01-07-21 16:10

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål