/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Virker appen Vilters Godnathistorier
Fra : Vilter
Vist : 134 gange
20 point
Dato : 25-04-21 18:18

Vi har efter lang tids udvikling lanceret appen Vilters Godnathistorier. Vores brugere fortæller os, at den virker - men det er ikke godt nok til os! Vores mål er at forbedre os løbende for at bedst muligt kunne hjælpe børnefamilier til en bedre afslutning på dagen.

Når man indtaster sit barns navn, får det hovedrollen i vores personliggjorte historier, der hjælper barnet med at falde i søvn.

Appen kan prøves gratis (ellers var det liiige lovligt frækt at bede om hjælp?? ), læs mere på https://vilter.dk/app

Hvis du ikke vil installere appen, kan du stadig prøve hvad Vilters Godnathistorier kan gøre for dit barn. Kig med på https://vilter.dk/gratis-godnathistorier/

Søvnige hilsner,
teamet bag vilter.dk

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-04-21 18:27

Det ser da vældig fint ud...

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-04-21 18:41

Men det virker ikke på min iPone7

appen skriver:
Øv bøv,internettet har fået hikke

og så spiller den noget vældig fin fuglefløjt...

Det er jo noget fis, for selvfølgelig er der Internet og wifi til rådighed.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-04-21 19:55

Tja det ser da ud til at være et velorganiseret firma - måske med rod i udlandet endda.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 26-04-21 10:43

Hvorfor er der ingen der råber op om reklamefis

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-04-21 11:52

Citat
Hvorfor er der ingen der råber op om reklamefis

Det behøver vi ikke, det har du lige gjort...
Jeg får jo på hattepulden når/hvis jeg gør det.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 26-04-21 12:14

Citat
Tja det ser da ud til at være et velorganiseret firma - måske med rod i udlandet endda.

De kan være der trænger til at blive ryddet op i rodet...