/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Kan plugin gengive Instagram på webshop?
Fra : cristian2
Vist : 318 gange
50 point
Dato : 17-04-21 18:07

Jeg har forsøgt at få support på om dette produkt indfrier mit behov. Det går i ged hver gang jeg forsøger at få fat i en woocommerce support. Så nu prøver jeg om I kan hjælpe mig

Her er det plugin til min webshop jeg har spørgsmål til:
https://woocommerce.com/products/woocommerce-instagram/#

Jeg har brug for at plugin'et giver mig mulighed for at gengive udvalgte fotos fra min Instagram-konto på min webshop (@ninaroendejewelry, ninaroende.dk). Når kunder så klikker på instagram-billedet gengivet på min webshop, skal det linke til købssiden.
Kan I svare mig på, om dette plugin er i stand til det?

Se eksempler herunder (eksemplerne er fra en udvikler, som tager et pris, jeg ikke har råd til, derfor søger jeg efter et plugin der kan kan det samme):

Examples:
boboonline.dk/ (Almost in top frontpage)
spiriticons.dk/ (Almost in top frontpage)
sofieladefoged.com/ (In top frontpage)
mellisa.dk/ (Bottom frontpage)

Mange tak for hjælpen!!!

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-04-21 18:15

For kommercielle hjemmesider er dette forum vist ikke lige stedet at søge hjælp...

Accepteret svar
Fra : for_lækker

Modtaget 60 point
Dato : 17-04-21 18:50

Selvfølgelig kan du søge hjælp herinde. Bare fortsæt christian2.
Du skal ikke tage dig af de negative bemærkninger der oftest kommer fra webm eller hvis vedkommendes dobbeltprofiler dukker op her i spørgsmålet. De vil meget gerne sætte regler for andre

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 17-04-21 18:56

Det muligt at molokyle kan hjælpe dig, prøv at skriv til ham.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 17-04-21 20:08

Før du går igang med alt muligt andet, så læs dette.

https://business.instagram.com/shopping/setup

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 17-04-21 22:57

Interessant link abbaba

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 17-04-21 23:25

Tak, ind til videre!

Jeg kan "trøste" med at vores salg af håndlavede smykker (min kæreste laver dem) mere handler om stor idealisme end stor kapitalisme

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 18-04-21 07:36

Mig bekendt kan man ikke PISSE hjemmesider med HTML- koder med eller uden at hacke en hjemmesde, spørg TRUMPF eller PUTIN

Betaling er ikke gratis for reklamer og andet = ADBLOCKER....

https://www.google.com/search?q=ADBLOCKER&oq=ADBLOCKER&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Men flyt til Nord Korea, så er det alt lovligt af STATEN

Kommentar
Fra : cristian2

Dato : 18-04-21 22:02

Citat
Mig bekendt kan man ikke PISSE hjemmesider med HTML- koder med eller uden at hacke en hjemmesde, spørg TRUMPF eller PUTIN Betaling er ikke gratis for reklamer og andet = ADBLOCKER.... https://www.google.com/search? ADBLOCKER&oq=ADBLOCKER&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Men flyt til Nord Korea, så er det alt lovligt af STATENr

Jeg forstår ikke helt hentydningerne. Er der noget skadeligt på hjemmesiden som bør fjernes?

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 08-05-21 13:44

Tak for svaret for_lækker.