/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu i andre lande?
Fra : Oldboston
Vist : 348 gange
100 point
Dato : 11-04-21 18:25

Findes der et forum, der svarer til kandu.dk i Tyskland og Østrig? Jeg køber undertiden dokumentarfilm og klassiskedvd film hjem fra udlandet på originalsproget, men savner et forum, hvor jeg kan skaffe oplysninger og udveksle informationer, som ikke findes på ImdB, med lokale "kandu'ere".

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 100 point
Dato : 12-04-21 08:34
Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 12-04-21 11:21

Søg på filmen/musikken på Youtube. Der er altid god info at hente i kommentarsporet, og hvis ikke ens spørgsmål er der, så stiller man det selv.

Godkendelse af svar
Fra : Oldboston

Dato : 12-04-21 17:40

Tak for svaret Stouenberg. det ser ud til at være et velfungerende forum, de har i Tyskland, og nu har jeg oprettet mig der som bruger og afleveret mit første spørgsmål på tysk. Ikke så svært at finde ud af. Tak for hjælpen. Men også tak for det andet svar på mit spørgsmål, det er bestemt også en mulighed, der er værd at prøve.