/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Microsoft Defender
Fra : blendstrup
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 13-03-21 11:06

Jeg har nu installeret Microsoft Defender på min stationær computer med Windows 10.
Men der er ingen icon i værktøjslinien og kan heller ikke se den under Programmer ! der er flueben at jeg er beskyttet ? Hvordan fjerner jeg den igen når den ikke er med i programmer???

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-03-21 11:10

Klik på luppen og skriv Defender så et den der

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-03-21 11:15

Den ligger også nede i højre side i værktøjslinjen - 'Vis skjulte ikoner'...

Kommentar
Fra : palleby

Dato : 13-03-21 11:25

hvad med Indstillinger (evt Wintast+i) - opdatering og sikkerhed. -Windows sikkerhed.
Der kan du i hvert fald se hvad der kører.

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 13-03-21 11:31

den er ikke under skjulte ikoner

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 13-03-21 12:36

Det hedderikke Windows Defender, men Windows Sikkerhed, og der skal ikke installeres noget.

Åbn Indstillinger --> Opdaterig og sikkerhed --> Windows sikkerhed --> Åbn Windows sikkerhed - sæt dine indstillinger.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 13-03-21 13:06

Indsæt din tekst her
Citat
den er ikke under skjulte ikoner

JO, det er den!
kig ordentlig efter...

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 13-03-21 14:33

Jeg kan ikke få Defender til at fungere, jeg har købt McAfee Total Protection og den virker Tak for jeres hjælp

Kommentar
Fra : blendstrup

Dato : 13-03-21 14:36

Da jeg ikke kan få Defender til at fungere har jeg købt McAfee Total Protection og det fungerer
Tak for jeres indslag.

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 200 point
Dato : 13-03-21 14:37

Defender, som er en del af Windows fungerer upåklageligt og den er gratis.

Måske blokerer Mcfee for den!!!!

Godkendelse af svar
Fra : blendstrup

Dato : 13-03-21 16:04

Tak for svaret Bille1948.
Det kunne du have ret i da den ikke fungerede.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 13-03-21 16:10

Utroligt, så de kan blokere for hinanden

Kommentar
Fra : marken84