/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
dygtig specialist søges: til at svare.
Fra : EiHaBr
Vist : 380 gange
500 point
Dato : 17-02-21 10:37

Hej
Hva fanden har jeg rørt ved uden at vide det. er der nogen specialister der ved dette.
Jeg har et underligt problem pludselig.
Når jeg går i Mail programmet så kører alle mails ned og jeg ser den aller første mails der er gemt i stedet for den sidste.
Når Jeg går ind i en regneark jeg har så går kurseren/vinduet ud til højre til den aller sidste kollonne i regne arket, der er sku langt ud.
På Facebook når jeg kigger på foreslåede venner jeg måske kender kører den helt ud til højre langt langt ud.
På forhånd tak:

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 17-02-21 10:39

Her på kandu viser den dog kun side 1, uden at køre.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 17-02-21 10:41

Det er muligt at hæve pointantallet for dette spørgsmål. Du kan maximalt hæve det med 0 point.

Mærkelig nu vil den ikke sætte point op.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-02-21 11:26

Det er nok din mus der driller. Prøv en anden. Hvis det er en bærbar kan det være din touchpad der er noget galt med.

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 510 point
Dato : 17-02-21 11:35

Prøv genstart.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 17-02-21 11:50

Det er sikker fordi du annullerer de fleste spørgsmål...

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   85
- Annullerede   80
- Slettede   1
Ialt   167

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 17-02-21 12:55

Hej Netop.
Skal man ikke annullere dem når man har fået nok at vide, eller hvad er bedst.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 17-02-21 13:00

Hej igen
Til Brassovitski og stilkene.
Jeg har prøvet at slukke musen og bruge tuch pladen så gør den det samme.
kan man slukke tuchpladen på en bærbar.
og Jeg har prøvet at slukke og genstarte.
Nu prøver jeg at slukke længere tid 2 timer måske.
Mærkelig den løber bare helt vildt ud til højre når man peger på et område i nogen programmer og i andre i hele tiden.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-02-21 13:56

Jeg mener faktisk godt du kan slå touch padden fra under muse indstillinger.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 17-02-21 14:07

Spørger bliver fratrukket sine point når spørgsmålet stilles.

Annulleres spørgsmålet er point spildt.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 17-02-21 14:25

Det eneste tidspunkt et spørgsmål bør annullers er, hvis der ikke kommer et svar der løser problemet.
Og så er det god kutyme at beskrive, hvordan problemet blev løst, hvis der er en løsning, så andre kan have gavn af svaret.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 17-02-21 15:11

Brassovitski og andre. Tak for jeres deltagelse.
Pludselig var den i orden igen, efter at jeg havde haft den slukket et par timer.
Det hjalp ikke at have den slukket kort tid.

Tak.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 18-02-21 13:39

Citat
Hej Netop.
Skal man ikke annullere dem når man har fået nok at vide, eller hvad er bedst.

NEJ, det skal man IKKE, det er pissedårlig stil...

Hvis man skal noget kan man skrive hvad man egentlig er utilfreds med og derefter uddele de, i øvrigt totalt unyttige points, til den første den bedste - de er jo tabt under alle omstændigheder.

Det er min ydmyge menig om den ting når du er så venlig at spørge...

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 18-02-21 14:04

Tak for svaret stilkene.
Du får point fordi du fik mig til at tænke på genstart og slukning.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 18-02-21 16:55

Tak, og var det så det der hjalp?

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 12-03-21 07:59

Ja tak til Stilkene,
det var det der hjalp, at slukke maskinen længere som bare lige et øjeblik, jeg gik ud i haven/hobbyrummet lidt indimellem.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 12-03-21 08:02

Om aftenen sent, kan det ske jeg sidder og sover med maskinen på skødet/maven når jeg ligger på sofaen og hygger mig, og så kan man jo trykke på noget, man ikke ved, det sker en gang imellem. Hygge.