/ Forside/ Interesser / Videnskab / Kemi / Spørgsmål
10  thulin 470
Farvning af møbelstof
Fra : hovsada
Vist : 152 gange
100 point
Dato : 16-02-21 17:01

Jeg har et betræk i en lys khaki-falmet farve... jeg vil gerne genopfriske den til en gråviolet!

Findes der en “opskrift”på nettet, på at mixe farver ... stoffaver og se resultat inden ??

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 17-02-21 10:46

Jeg ved at stoffet kan indfarves , men vil gerne være rimelig forberedt på resultatet !

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-02-21 11:54

Gad vide hvem der gider spilde tid på en person som annullerer alle spørgsmål

Spørgsmål
- Ubesvarede   1
- Besvarede   91
- Annullerede   96
- Slettede   2
Ialt   190

Annuller spørgsmålet
Fra : hovsada

Dato : 17-02-21 14:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål