/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
samsung s 10 plus.
Fra : kenwood
Vist : 158 gange
300 point
Dato : 04-02-21 09:46

der fandtes engang en apps,s der hed no leed der kunne vise forgæves opkald samt sms der var modtaget mens man ikke var ved telefonen, mener ikke no leed,s virker mere men mon ikke der e r kommet en anden apps i mellemtiden. det er lidt træls at når man kommer ud fra en forretning og ikke kan se om der er nogen opkald eller beskeder.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 04-02-21 10:38

Det burde da ikke være nødvendigt med app til det formål! Det viser telefon jo selv, medmindre du har slået alle meddelser fra!

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 06-02-21 08:29

Ja uhauha dada, skulle være der en sms om at katten er løbet ud i sneen, eller kaffen er ved at være klar, som man ikke får læst, ville være katastrofalt.

Hold dig til en Nokia 1600 fra attenhundrede og hvidkål. Den viser med lethed, om der er sms`er.
Kan godt forstå psykologer er overbebyrdet.

M.