/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Angst
Fra : Julle1133
Vist : 175 gange
20 point
Dato : 21-01-21 11:46

Hej.
Jeg søger et sted hvor man kan købe alprazolam sikkert på nettet? nogen der kan hjælpe med det?
Har fundet en del steder på nettet ,men ved ikke om det er lovligt
Jeg fik 20 stk af min læge for et år siden til min voldsomme angst
nu vil han kun give mig Truxal 15 mg og de hjælper ikke en dyt
Jeg skal bare have en kvart hver anden dag det holder angsten lidt nede

Kommentar
Fra : webm

Dato : 21-01-21 12:23

Måske du burde prøve en anden læge måske?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 21-01-21 12:47

Truxal 15 mg og de hjælper ikke en dyt

JO de gør, men det kan tage lang tid før du mærker virkningen

alprazolam er vanedannende og den gode virkning holder kun et par uger, der efter kan de give bivirkninger der er værre end det skal bruges til.

Hvis du køber alprazolam på nettet uden recept er det ulovligt og kan straffes, samt du ved ikke hvor rene de er.

Kommentar
Fra : Julle1133

Dato : 21-01-21 13:46

Hej abbaba
tager du dem ? og hvor lang tid gik der inden de virkede på dig ?
Jeg skal bruge dem om dagen,da det er det angsten er svært.
Jeg fik dem tilbage i 09 da jeg mistede min far,og der tog jeg dem som panik pille,og syndes de hjalp.
den denne her gan syndes jeg ikke de har efekt.jeg tager godt nok kun en om dagen.
lægen sagde 1-3 stk,så det kan være jeg skal op i dosis.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-01-21 14:26

Hej Julie.
Hør lidt efter hvad "abbaba" siger, for han plejer at være rimelig fornuftig.
Det med at dosere medicin selv er ikke altid lige heldigt, og som regel er lægerne sat i verden for, at hjælpe os der ikke har så meget forstand på vores eget helbred. Motion kan somme tider hjælpe på Sjæl og legeme.
Hilsen Eyvind som selv spiser en masse piller hver dag.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 21-01-21 19:31

Jeg fik dem tilbage i 09 da jeg mistede min far,og der tog jeg dem som panik pille,og syndes de hjalp.

Jeg var på? stessoér i 1970 og det var en satans pille, virkede højest 5 - 10 minutter og så skulle der en mere til for at virke = DET TAGE KROPPEN FLERE DAGE AT AT KOMME SIG, men man skule lige have en mere igen osv, dengang var jeg på den.

Jeg fik dengang også Truxal og andre af samme type, men fik så mange dårlige bivirkninger at lægen sagde NEJ, men den gang var der inte tilbud til/ om at få et såkaldt kursus i at holde angsten fra livet, og bare at have angst/ neuroser er det værste mennesker kan have = at sammenligne med granatchok - ww1.

Så jeg fik det råd at drikke mig fra det? nyt problem, men angsten gik sgu da i det mindste væk men smadrede det sidste ? liv jeg havde tilbage = og det har jeg levet med de sidste 50 år ? på min måde.
Har ikke nærværd med familie eller andre = slet ikke Læger og GODT FOLK
Jeg har aldrig fået de tilbud andre får nu til dage, så som en anden skrev SKIFT LÆGE der kender lidt til den slags

At styre et angst tilfælde er et helvede, og andre der aldrig har været i nærheden af det? siger bare =TAG DIG SAMMEN.

Jeg har mange af de Piller liggende som skræk og advarsel, men aldrig fået hjæp til afvænding af samme = dagens Danmark

Skal ikke kunne sige om noget af dette virker på dig, men tænk på hvad du indtager.
https://www.google.com/search?q=angst+neurosen&oq=angst+neuroser+&aqs=chrome.5.69i57j0i22i30j0i10i22i30j0i22i30l5.12099j1j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 22-01-21 00:17

Du skal bede din læge henvise dig psykiater, så du kan få den rigtige professionelle hjælp du har behov for.
Selvmedicinering er ikke vejen frem og du kan risikere at det skader dig mere end det gavner.

Så få en henvisning så du kan blive behandlet ordentlig for din angst.

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 23-01-21 21:05

Er der nogen her inde, som selv har erfaring med cannabisolie mod angst?
Jeg har ikke, men har så sent som i dag snakket med en, som bruger det med god virkning. CBD-creme, blev det kaldt.
Det fine ved cannabisolie er, at det er uden bivirkninger og giver ingen afhængighed (abstinenser ved stop). Det kan fås lovligt, så længe det ikke indeholder THC.
Vedkommende har også glæde af det som smertestillende.
Jeg kender ikke handelssteder, men Google vil være en ven, tænker jeg.

Kommentar
Fra : BilstrupV

Dato : 23-01-21 21:08

Lige en tilføjelse: der er ingen helbredsrisici ved overdosering med cannabisolie.