/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Det gode telt?
Fra : Fishman01
Vist : 348 gange
20 point
Dato : 19-01-21 15:33

Hej læst lidt rundt omkring på mange sider, men mangler lidt inspiration.
Har læst på https://telttesten.dk/telt-4-personer/ og kigget lidt på webshops.

Hvilket telt kan i anbefale til en familie på 4 ? ( børn 3 og 5 år)

Accepteret svar
Fra : Bille1948

Modtaget 30 point
Dato : 19-01-21 16:05

Hvad er vigtigst? Pris eller komfort?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 19-01-21 16:27

Er det som fastligger eller nomade, og hvor stor er din vogn,
Som nomade vil jeg vælge et lufttelt. Personligt har vi et Campa ICE AIR 400 der passer til vores vogn, det er et af de lettest i vægt og montering, og som nomade har vægten ofte en stor betydning.
Er det som fastligger vil jeg foretrække et telt med stænger.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-01-21 18:32

Det kræver jo en campingvogn, og det er vel ikke det spørger forudsætter?

Godkendelse af svar
Fra : Fishman01

Dato : 19-01-21 19:47

Tak for svaret Bille1948.

Komfort :)