/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Ipad eller hvad
Fra : omahexen
Vist : 354 gange
200 point
Dato : 12-01-21 15:33

Bruger normalt min telefon til at surfe og lignende,kunne godt tænke mig en lidt større skærm.Hvad vil i foreslå,som ikke er for dyrt ?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 12-01-21 15:45

Ikke for dyrt er relativt. jeg vil anbefale at gå ind på "Refurb" og se hvad de har, og vælger du iPad kan jeg selvfølgelig anbefale, og yderligere er der mere glæde af den hvis du har en iPhone.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 12-01-21 15:57
Accepteret svar
Fra : ingelein

Modtaget 200 point
Dato : 14-01-21 00:23

Jeg har haft min iPad Air med 64 GB i snart 4 år og bruger den 90 % af tiden i forhold til min IMac/windows pc.
Min smartphone er en telefon og ikke andet, så jeg har ikke engang et abonnement på data til den. Helt hen i vejret at mange bruger den som pc. Køb du trygt noget med større skærm.
Ingelein

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 14-01-21 18:09

Sådan !

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-01-21 10:23

Har selv tænkt mig at købe denne, men ved ikke rigtig om den er hurtig nok.
https://www.harald-nyborg.dk/produkt/denver-tablet-taq-10253

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-01-21 10:32
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 15-01-21 10:37

Tror ikke den er særlig hurtig med kun 1GB ram og lille opløsning
Og så er det heller ikke en telefon, men osv

Godkendelse af svar
Fra : omahexen

Dato : 15-01-21 11:51

Tak for svaret ingelein.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-01-21 13:13

Jeg håber at du bliver glad for en eventuel Ipad.