/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Ipad Air ... sprit ny
Fra : hovsada
Vist : 267 gange
50 point
Dato : 10-01-21 19:32

Min gamle Ipad gav mig ikke problemer med at sende fotos fra google foto Appen , men dem jeg sender nu vises skarpe inden afsendelse , men når jeg kontrollerer afsendt mail .. er fotoet mindre og ved forstørrelse særdeles uskarpt ???
Hvordan kan jeg rette det ? Hvis jeg lægger foto på facebook og instagram er det superskarpt som originalen !
HJÆLP!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 10-01-21 19:40

Det kan meget vel have noget at gøre med den kompression du - nu - har valgt de skal sendes i.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 60 point
Dato : 10-01-21 19:45

Jeg har ikke nogen ipad - men jeg gætter på, at det ikke er selve filen du sender men bare en såkaldt visning af den originale fil.

Prøv lige at kigge på egenskaber for den fil du vil sende og den vil nok fylde 2-3 GB - altså hvis det er selve filen.

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 10-01-21 20:07

Jeg er rimelig blamk vedr. Instillinger... har nog brug for mere specifik vejledning ... step by step ??

Kommentar
Fra : hovsada

Dato : 10-01-21 20:08

Nog> nok

Godkendelse af svar
Fra : hovsada

Dato : 11-01-21 10:26

Tak for svaret Eyvind.
Nu fandt jeg stedet, hvor jeg skulle ændre størrelsen