/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Ny radio/receiver
Fra : dogvillestar
Vist : 155 gange
500 point
Dato : 07-01-21 05:23

Søde Kandu'er, jeg har brug for lidt hjælp ????

Mit 'stereoanlæg' med DAB+ radio er holdt op med at virke.
I hvert tilfælde med at spille radio, hvilket er den foretrukne funktion jeg bruger, eller nærmere brugte på dette vidunderanlæg til 150- kr. fra loppemarkedet for læææænge siden.

Så nu skal der købes noget nyt, og da det er længe siden jeg var hifi-nørd, så ved jeg absolut intet om moderne lydgrej, og her kommer I så ind i billedet.

Men hvad?

Krav:
'Integreret' anlæg/receiver med forstærker til 2 højttalere.
(gerne en subwoofer også , men ikke et krav)

Skal kunne betjenes på apparatet, og behovet for at styre ved hjælp af en app er ikke til stede.
CD afspiller ikke specielt ønsket, da al min musik ligger på harddiske.

Wi-fi indbygget, til internetradio og DNLA musik afspilning fra NAS.

DAB+ radio er et must.

Internetradio er et must - man skal kunne afpille direkte fra et streaming link, f.eks www.ClassicRockFlorida.com eller lignende.

Budget?
Ikke på hi-fi nørd niveau, men betaler gerne lidt for noget ordentligt grej.
Har ikke brug for multirums funktioner.

Hvad skal man købe?
Hvad bruger I selv derhjemme?

Svar gerne med link

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 09-01-21 09:19

Post flyttet til 'Andet fritid'

Annuller spørgsmålet
Fra : dogvillestar

Dato : 17-01-21 04:15

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål