/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Hvis Trump er dement
Fra : ingelein
Vist : 141 gange
100 point
Dato : 06-01-21 01:02

Noget tyder på det.
En vis royal person ville heller ikke slippe en tvangstanke og vi anede at manden var ved at blive dement.
Men hvem kunne få Trump diagnosticeret og fjernet? Han ville jo modsætte sig enhver tanke om det. Hvordan kunne det foregå?
Nu ved jeg at han snart er færdig med at optræde, men hvordan slutter sidste akt for ham?
Ingelein

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-01-21 14:39

Demens er det ikke blot det man kalder det, når ældre dropper filter til deres tanker...

Det var da befriende at prinsgemalen tænkte højt...

Trump har de selv valgt ind, hvordan de får ham ud, må de selv rode med.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-01-21 09:40

Jeg citerer fra et indlæg på DR1
Citat
Demokratiske medlemmer af retsudvalget i Repræsentanternes Hus opfordrer vicepræsident Mike Pence og medlemmer af præsident Donald Trumps administration til at gøre brug af den 25. tilføjelse i USA's forfatning.

Denne tilføjelse gør det muligt at fjerne Trump

Så nu har jeg fået svaret!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-01-21 10:34

Det giver vel ikke svaret på diagnose dement?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 07-01-21 10:38

Diagnosen? Det var jo ikke det jeg spurgte om, men svar på hvem der kunne få ham fjernet. Og det kan man ifølge den 25. Tilføjelse til forfatningen.
FINALE

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 07-01-21 10:39

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål