/ Forside/ Interesser / Hus og have / Møbel-reparationer / Spørgsmål
10  transor 665
Beslag til samling af bordplader
Fra : HomeAlone
Vist : 140 gange
100 point
Dato : 04-01-21 17:46

Hvis man skal samle to bordplader kan man få et samlebeslag som fræses ned i pladerne på undersiden, hvorefter man skruer de to plader sammen.

Hvad hedder dette beslag?

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 04-01-21 18:58

Det hedder et "Kødben"
Jem og fix har et sæt bestående af kødben, "fisk" og smalfugemasse.

https://www.jemogfix.dk/bordplade-samlebeslag/4137/9031867/

McBobo

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-01-21 11:57

Hvis du ikke samler med feder og not - ville jeg også låse bordpladerne med 2 metalplader og rundhovedet skruer. Så forskyder bordpladerne sig ikke op og ned.