/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Printer forsvundet fra W10
Fra : TEAS
Vist : 237 gange
300 point
Dato : 31-12-20 14:18

Min canon printer er forsvundet fra W10
det er mærkeligt
W10 kan ikke finde den og når jeg sætter usb stikket i sker der ikke noget
vh
Teas

Kommentar
Fra : netop

Dato : 31-12-20 14:28

Gå ind i Indstillinger - printere og scannere og tilføj igen...

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 31-12-20 14:29

Ring 112 og efterlys den.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 31-12-20 14:43

Hvis ikke den er at finde, så hent driveren på nettet og installer derfra.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-12-20 14:59

Eller prøv at gå til et gendannelsespunkt hvor den virkede.

Accepteret svar
Fra : Brassovitski

Modtaget 300 point
Dato : 31-12-20 16:23

Et generelt problem med Canon, da USB 'adressen' tildeles under installations processen, og hvis den af en eller anden grund ikke længere kan findes i Win 10, er der kun en mulighed, det har i hvert fald virket for mig.
Klik i søgefeltet i værktøjslinjen, skriv print..., der kommer så en mulighed for at vælge Printere og Scannere, klik på linket, når vinduet er åben, så klik på Canon printeren på listen over enheder, klik på fjern enhed.
Sæt printerkablet i et USB stik, og genstart maskinen, når maskinen genstarter, vises der efter et stykke tid, en besked med at der er fundet en ny enhed, og driveren konfigureres,

Håber det lykkes for dig.

Godt Nytår.

Godkendelse af svar
Fra : TEAS

Dato : 01-01-21 11:47

Tak for svaret Brassovitski.
Nu er printeren der igen og virker udmærket
vh
Teas