/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
"Rejsen hjem" af John Bradshaw.
Fra : AnneKan
Vist : 259 gange
100 point
Dato : 29-12-20 20:32

Hej Nogen som kan fotælle mig, hvor jeg kan købe bogen Rejsen Hjem af John Bradshaw?.
Mvh. AnneKan.

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 60 point
Dato : 29-12-20 20:43
Godkendelse af svar
Fra : AnneKan

Dato : 29-12-20 22:41

Tak for linket til en engelsk udgave af bogen.
Det er en dansk udgave i bogform, jeg er interesseret i og den er nemlig svær at finde. det er derfor jeg beder om hjælp her.
Så jeg håber nogen kan hjælpe mig .

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-12-20 00:51

Der er nok ikke så mange der har lyst til at hjælpe når de fleste spørgsmål bliver annulleret...
Det er ligesom at skide på dem der prøver at hjælpe.
Blot lige en tanke!

Kommentar
Fra : AnneKan

Dato : 12-01-21 14:06

Undskyld jeg forstår ikke helt hvad du mener "netop" med dit indlæg. Nu er jeg heller ikke så erfaren på dette website her, så hvis jeg har gjort noget forkert, vil jeg gerne vide det.
Mvh. AnneKan.