/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Hvem tør vædde om aftenens håndboldkamp
Fra : transor
Vist : 389 gange
500 point
Dato : 15-12-20 18:02

Jeg sætter gerne nogle point på højkant, ved at vædde på at russerne vinder i aften. Hvis du svare på dette indlæg får du pointene hvis danskerne vinder.
Ellers forudsættes det at du senere sætter ligeså mange point, som jeg kan hente.
Ved uafgjort gives der ingen point

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-12-20 18:03

Det er naturligvis en forudsætning at svaret er inden kampen begynder

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-12-20 18:05

Der kan svares på alle de tre spørgsmål

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 510 point
Dato : 15-12-20 18:44

Ok, danskerne vinder!
Det kunne være så godt, at vinde over russerne!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-12-20 20:16

Hej katekismus . Du har nu dette væddemål . Uanset hvem der ellers skriver i denne tråd er væddemålet ikke med dem. Når kampen er slut afgør vi sagen. hvis russerne vinder vil jeg blot lukke dette "spørgsmål", og forventer så at du åbner et andet med 500 point til mig.
vinder danskerne ,vil jeg godkende dit svar.

Godkendelse af svar
Fra : transor

Dato : 16-12-20 23:39

Tak for svaret katekismus.