/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Annoncer i blade og Tv i coronatid
Fra : ingelein
Vist : 149 gange
50 point
Dato : 14-12-20 13:13

Hej
Det er virkelig med til at forvirre begreberne om covid-19 restriktionerne, når TV, AVISER OG UGEBLADE bringer annoncer om ting, som er “forbudte” , lukkede eller ramt af restriktioner. Er de
R så lidt styr på det indrnfor medieverdenen eller fokuserer de bare på annoncekontrakter, selvom de er uden værdi for annoncøren?
Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 14-12-20 16:23

De kunne jo være bestilt for år tilbage, mængde rabat.
Og som alt forandrer sig så hurtigt kan de sikkert ikke forudse hvad der sker om en måned frem i tiden.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-20 16:37

Reklamer i medierne bliver bestilt i god tid. Når de først er bestilt og vist i medierne, så kan de ikke trækkes tilbage. Der er jo også betalt for dem og de fleste ved vel i dag, at der er mange ting, som ikke kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 14-12-20 16:40

Det har du ret i, jeg har selv arbejdet i ugebladsverdenen, men dengang var arbejdsgangen ikke digital. I dag burde man da kunne bremse eller blokere annoncerne med et fingerknips i steder for at frisører, barer og alle, som er på tvungen nedlukning annoncerer med deres tilbud og åbningstider.
Ingelein