/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Mælketænder
Fra : stilkene
Vist : 380 gange
300 point
Dato : 06-12-20 18:18

Ved oprydning finder vi vores børns mælketænder som er gemt hen. I dag er de på hver side af de fyrre og har selv stiftet familie.
Hvad har i gjort ved disse tænder?
Det svar som passer os bedst vil få pointene, -det kan for nogen måske føles uretfærdigt men. --

Kommentar
Fra : AbeloneRap

Dato : 06-12-20 20:03

Citat
Hvad har i gjort ved disse tænder?

Ingenting, jeg har jo ikke været i nærheden af dem.

Ellers gi`dem tilbage i julegave. De kan jo få brug for dem senere.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 06-12-20 23:31

Citat
Det svar som passer os bedst vil få pointene, -det kan for nogen måske føles uretfærdigt men. --

Næh, hvad pokker skal vi bruge mælketænder eller point til?

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 300 point
Dato : 07-12-20 12:42

Mælketænder. Som voksen fik min søster og jeg hver en guldring med en af vores kælketænder i. Den var meget smukt formet som en gren med blomster. Den ene blomst var mælketanden.
Et dejligt minde af have i dag. Både mindet om min mor og den lille mælketand.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-12-20 12:44

Vores mor havde også fået lavet en ring til sig selv, men med to mælketænder som blomst. En fra os hver

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-12-20 14:56

Ans - gi´r du en tur ud i sneen på din kælketand.....................eller er det måske for farligt.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 07-12-20 16:58

Gør som du selv føler for det...
Hvad vi andre ville gøre har ikke meget værdi.

Nogle samler dem og andre gør ikke.
Nogle gør noget særligt ud af den første andre gør ikke.

Nogle får point og andre gør ikke

Kommentar
Fra : bodillouise

Dato : 07-12-20 22:14

Giv dem til dem og sig de selv må finde ud af hvad de vil gør ved dem.

Godkendelse af svar
Fra : stilkene

Dato : 10-12-20 14:32

Tak for svaret ans. Det var en rigtig god måde at gøre det på.