/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Monster.
Fra : Mosebaek
Vist : 263 gange
300 point
Dato : 29-11-20 13:49

Som 78 årig, blev jeg egentlig chokeret over mig selv. Troede ikke jeg kunne blive besat af en så brændende hævnfølelse.

Men det kunne jeg, efter jeg tilfældigt havnede på tv2 østjylland. Og læste denne:
https://www.tv2ostjylland.dk/aarhus/sebastian-blev-misbrugt-i-boernehaven-endte-som-byens-boelle

Det er en lang "historie", nej den barske virkelighed. Prøv selv at læse.
Een mere:
https://www.tv2ostjylland.dk/artikel/manden-paa-baenken

Jeg kunne ønske mig, sådan en sag ville blive spredt på de sociale medier, så denne djævel i menneske skikkelse, ville føle sig fredløs, resten af hans forplumrede liv.

Og dog, det ville jo nok rippe op i nogle sår, hos dem der har været i helvede, og måske er det stadigvæk.

For en god ordens skyld: Mandens navn var under overgrebene Martin Svejgaard Johansen. Nu lever dette svin, under navnet Morten Bundgaard.

Jeg ved godt sådan et indlæg, ikke ændrer en hujende fis, men jeg har da fået lidt hævn.

M.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-11-20 18:54

Det er fa'me uhyggeligt du...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-11-20 20:18

Citat
Det er fa'me uhyggeligt du...

.....ja, at tænke sig der vapper mennesker rundt imellem os, med en så fordrejet hjennemasse.
I mine øjne er det mere forbryderisk, end overlagt mord. Er man død, mærker man trods alt ikke mere.

Disse her mennsker, kan gå rundt med en traume resten af livet, hvor de bl.a. får en helt forvansket forhold til andre mennesker. For ikke at nævnne det modsatte køn.

De skal have en uanmindelig stærk ryggrad og omgangskreds, for at kunne ryste sådanne oplevelser af sig. For nogle sker det nok aldrig.

M.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 29-11-20 22:11

Nej, desværre, man får en følelse indi, bare man da kunne gør noget ved en sådan person så det aldrig kunne ske igen...

Det er ogåså ganske uhørt at en straf på 3 år skulle være tilstrækkelig for at ødelægge et stakkels barn/børns liv.

Nu læser man så, at der er personer fra andre lande, som kommer hertil og kan fortsætte deres gerning uden at nogen kender til de overgreb de har gjort i deres hejmlande.

RYSTENDE...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-11-20 10:23

Kode
Nu læser man så, at der er personer fra andre lande, som kommer hertil og kan fortsætte deres gerning uden at nogen kender til de overgreb de har gjort i deres hejmlande.

Jammen - er der slet ingen mulighed for at spørge det land hvor de kommer fra........det kan vel ikke være så besværligt - de taler jo næsten dansk der oppe nordpå. Der er jo stor chance for, at der ligger en træner uddannelse til grund for deres virke som træner. Det var bare lige en tanke.
Eyvind. (Gammel fodboldtræner og dommer)

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 02-12-20 19:58

Jammen - er der slet ingen mulighed for at spørge det land hvor de kommer fra

Mon ikke de har andre måder at registrere befolkningen på.
Mener at tyskerne på ingen måde vil lade sig registrere frivilligt til noget som helst.
Sikkert en arv fra Nurnberg Lovene.