/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Bas-kursus
Fra : falconi1
Vist : 151 gange
15 point
Dato : 28-11-20 13:28

Jeg fik på et tidspunkt et bas-kursus sammen med min bas, som jeg købte hos 4-Sound i Odense.
Det var lavet af Lars Danielsson og de øvrige musikere var Jonas Kragh på guitar og Nelly som sanger.

Der er vel ikke en, som kan skaffe mig dette kursus eller en kopi af dette på DVD.?

Kommentar
Fra : webm

Dato : 28-11-20 17:05

Du kunne jo prøve i 4-Sound i Odense...

Kommentar
Fra : katekismus