/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mailafsendelse
Fra : sdam
Vist : 508 gange
200 point
Dato : 27-11-20 16:28

Ind i mellem når jeg skal afsende en mail, kommer den med følgende besked

"Der opstod en fejl ved afsendelse af meddelelsen: Serveren sendte en forkert besked: 450 4.7.1 <80-62-117-42-mobile.dk.customer.tdc.net[80.62.117.42]>: Client host rejected: Service refused due to bad behavior. Mailen blev ikke sendt. Se fejl 'YSE_OUT_106' her https://kundeservice.yousee.dk/mail/problemer/kan-ikke-sende-mail-fejlbesked."

Mailen blev ikke afsendt, men hvad er det der blokere for en afsendelse???

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 210 point
Dato : 27-11-20 16:37

Det kan skyldes, at din mail opfattes som spam. Nigle spamfiltre opfatter hele serier af IP-adresser som spamafsendere, hvis blot en enkelt adresse har været brugt til at afsende spam.
Jeg vil foreslå, at du henvender dig til YouSee kunsesupport, for at få løst problemet.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 28-11-20 09:14

YSE_OUT_106
Nogen prøver at logge ind i din email, men har indtastet adgangskoden forkert for mange gange. Sørg for at holde din adgangskode for dig selv og opdatér den ofte, så ingen får adgang. Vi kan desværre ikke stoppe andre fra at prøve at logge på din email.

https://kundeservice.yousee.dk/mail/problemer/kan-ikke-sende-mail-fejlbesked

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 30-11-20 09:47

Tak for svaret ThomasCSR.