/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Det må være en syg person
Fra : ingelein
Vist : 470 gange
50 point
Dato : 23-11-20 16:56

Hej
I sidste uge var der en person fra Kandu ‘s medlemsskare som ikke vidste, hvordan vedkommende skulle slå tiden ihjel ??. Så i stedet for en tur i pariserhjulet morede vedkommende sig med at snde mange, rigtig mange besvarelser til mine Kandu spørgsmål. Nu er jeg jo ikke dummere end at jeg kender mine lus på travet, så .... sletteknappen var i brug i nogle sekunder.
Ingelein

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 23-11-20 18:52

Det er fordi kandu's mail server har været nede, jeg fik 23 mails da de fik startet den igen, andre har fået over 50!!!

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-11-20 19:40

Ok - i orden, hvis mailserveren har været syg.
Men det kunne Kandu administrationen godt have brugt lidt spalteplads på.
Tak for oplysningen
Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 24-11-20 22:59

Du kan jo bare slå MAIL service fra.
Ja tak, send mig en e-mail når der er nye indlæg til dette spørgsmål.

Jeg får også gamle ?svar der kan være flere år gamle, som jeg dog ikke kan finde.
fra både ene ene og anden,

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-11-20 00:49

Citat
Ok - i orden, hvis mailserveren har været syg.
Men det kunne Kandu administrationen godt have brugt lidt spalteplads på.
Tak for oplysningen
Ingelein

Findes Kandu administrationen i det hele taget i virkeligheden?

Kommentar
Fra : AbeloneRap

Dato : 25-11-20 11:27

Citat
Findes Kandu administrationen i det hele taget i virkeligheden?

Jo det gør de. De er bare anonyme, og administrationen er lagt om til selvbetjening.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-11-20 11:59

Der må da være nogen, der høster reklamepengene?
Ingelein

Accepteret svar
Fra : webm

Modtaget 50 point
Dato : 25-11-20 12:24

Citat
Der må da være nogen, der høster reklamepengene?
Ingelein

Klart nok - men det er nok også det eneste han/hun/de foretager sig, der er jo ikke sket nogen ændringer på sitet i årevis.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-11-20 12:26

Er der slet intet i reglerne/loven der foreskriver at en hjemmeside skal have en ansvarlig administrator?
Ingelein

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-11-20 12:42

Det kan du jo prøve at spørge Kandu om...

Citat
Kontakt Kandu.dk
Vi vil meget gerne høre dine kommentarer, da vi bestræber os på at gøre kandu.dk så anvendeligt som overhovedet muligt for netop dig. Såvel ris som ros modtages med kyshånd.

Der er mange brugere som stiller spørgsmål direkte til os her på kandu.dk, og dette vil vi meget gerne være foruden, det er ikke os herinde hos kandu.dk, som svare på folks spørgsmål, det er derimod de andre brugere af systemet.

For at stille et spørgsmål hos Kandu.dk skal du trykke på "Stil spørgsmål" ude i menuen til venstre.

Eftersom vi får mange e-mails hver eneste dag, kan der til tider godt gå et par dage før vi når til netop din e-mail. Så hvis du har generelle spørgsmål omkring brugen af kandu.dk, så lad de andre brugere af systemet hjælpe dig.

Spørgsmål "om brugen af kandu.dk" kan stilles her : kandu.dk

Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse. service@kandu.dk

Med venlig hilsen

Teamet bag kandu.dk

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-11-20 12:53

Man kan bare gå ind på Hostmaster Dk siden og finde ud af at kandu teamet holder til i Havdrup
Find det selv her:
https://www.dk-hostmaster.dk/find-domaenenavn
Ingelein

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-11-20 12:56

Ja og?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 25-11-20 13:08

Her kan du læse, hvem der er registrant af websitet, navn og adresse. hm..... vanskeligt ved at forstå?
Ingelein

Kommentar
Fra : webm

Dato : 25-11-20 13:36

Citat
Her kan du læse, hvem der er registrant af websitet, navn og adresse. hm..... vanskeligt ved at forstå?
Ingelein

Aner ikke hvad du mener - det er jo ikke jeg men dig der har problemet...
Jeg ahr blot påpeget hvor du kan søge dine oplysninger...

Hvis du derimod har problemer med din konto eller lignende, så kan vi kontaktes på denne adresse.service@kandu.dk

Kommentar
Fra : klaudi_LVII

Dato : 25-11-20 16:58

Jo da de har en administration, ham jeg snakker med hedder Rasmus Andersen som er servicemedarbejder, de er bare temmelig svære at råbe op!

Jeg gjorde ham opmærksom på manglende mail allerede 29 oktober og først her den anden dag skete der noget

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-11-20 18:32

Citat
Jo da de har en administration, ham jeg snakker med hedder Rasmus Andersen som er servicemedarbejder, de er bare temmelig svære at råbe op!

Ka det nu os pass:
Da jeg startede på Kandu, for 16 år; 2 måneder; 1 uge; 3 dage siden, var adressen Giesegård Gods. Forresten der min slægt kan føres tilbage til. Daværende godsejer syntes at stuepigen, var god til at rede sengehalmen, så han listede tit ind til hende om natten. Senere da halmen var blevet mørbanket, fik hun en hurtig afsked.
Så jeg har altså blåt blod i årene, selvom det ser rødt ud, når jeg får taget blodprøver.

M.

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 25-11-20 19:04

Tak for svaret webm.