/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Phischin mails vedr DANSKE BANK. i dag
Fra : ingelein
Vist : 192 gange
100 point
Dato : 10-11-20 13:08

slet omgående
Ingeborg

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-11-20 13:09

g’ et i phisching har de åbrnbart også stjålet
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 10-11-20 15:01

Til almindelig oplysning = "slet straks fiskeriet."

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 10-11-20 17:21

Jeg får aldrig nogen, af de der "spændende" mails.
Måske skal jeg takke AVG.

Og måske er mine konto`er, i Danske Bank for små til de gider.......

Men tak for advarsel. *****

M.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-11-20 20:18

kære Mosebaek
Du skal nu ikke klage over manglende phishing mails. Det kan ellers være yderst interessant at blive mindet om at nogen vil offentliggøre billeder, hvor man har samleje eller onanerer., for så kan man da huske at “Der var en gang”. Som 80 årig kan man vist tage det fiskeri ganske let ??. Det hel strander dog på at jeg ikke aner, hvordan jeg skaffer de bitcoins de gerne have for at lade være med at offentliggøre. Jeg tager chancen for offentliggørelse!

Som regel videresender jeg dog disse svindelmails til enten politi eller til den instans, svindlerne angiver at handle for.
Ingelein

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 10-11-20 21:30

kære Mosebaek
Du skal nu ikke klage over manglende phishing mails. Det kan ellers være yderst interessant at blive mindet om at nogen vil offentliggøre billeder, hvor man har samleje eller onanerer., for så kan man da huske at “Der var en gang”. Som 80 årig kan man vist tage det fiskeri ganske let ??. Det hel strander dog på at jeg ikke aner, hvordan jeg skaffer de bitcoins de gerne have for at lade være med at offentliggøre. Jeg tager chancen for offentliggørelse!

HVAD fanden har det med en FAKE mail at gøre ? jeg kan blive noget så TOSSET? voksne mennesker (personer med) der hopper den slags og bare blotter sig for andre, MAN har sgu da lov til at tænke sig om, bare et par dage eller 20 år bag tremmer.

Der imod kan jeg blive totalt PIST på selvbestaltede hævn grupper der overtræder flere regler for det de anklager andre for, og det tager politi meget alvorligt, især dem de kalder børne-elskere.

Har du selv set deres fremgangs metoder FØJ, de LOKKER jo andre i fedtefadet? ved at sætte sig ind i børns tankegang? man skulle jo tro de selv var syge = serien findes gratis på nettet.
Men politiet rykker ud til den slags selvtægt. Det skal de jo.

Forresten? hvad var spørgsmålet.
Bitcoins kan du få/ betale med alle vegne.
Da DILLEN opstod var der mange danskere der blev temmeligt rige ved at handle med den slags, og trods deres hemmelige-heder kan ALT spores.

https://www.google.com/search?sxsrf=ALeKk03g1K6qG26XJFwQaZuHz3pdhnJ0Sw%3A1605039928089&ei=OPeqX42CBc_X3AOV-ZKICA&q=bitcoin+cypermonye&oq=bitcoin+cypermonye&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoECCMQJ1CicVjMjgFgvJMBaABwAHgAgAF7iAGLCJIBAzMuN5gBAKABAaoBB2d3cy13aXrAAQE&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwiN_o3W5_jsAhXPK3cKHZW8BIEQ4dUDCA0&uact=5

hvordan jeg skaffer de bitcoins de gerne have
https://mentortrading.dk/

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 10-11-20 21:34

Og så kan du blakke mig igen, bare for at skrive klor som pest fjerner, der skulle have stået KLORIN med eller uden vinter/ sommer lugt.

men sådan er der jo så meget.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-11-20 14:08

Jeg fattede ikke et kuk af ababas indlæg og på hans eget initiativ har jeg blacklistet ham igen-igen. Nu må jeg vist gøre det permanent.
Ingelein

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-11-20 16:52

Hvis hjerneceller bliver for grå - kan det være svært at forstå.
Det er da klart sprog abbaba bruger som jeg læser det.