/ Forside/ Teknologi / Hardware / Server / Spørgsmål
10  Uffe29 470
Dansk Net og Thunderbird
Fra : lukas2502
Vist : 121 gange
165 point
Dato : 09-11-20 17:33

Jeg har et stykke tid ikke kunne få Thunderbird til at virke hos Dansk Net. En fra DN har prøvet flere gange, og hos Thunderbird kan man ikke se grunden hvorfor det ikke kan virke. Det har virket i årevis, men på en gang opstod der problemer, først kunne jeg ikke sende mail, det blev løst, kort derefter virkede ingenting. For at gøre det hele perfekt gik maskinen i sort, der blev udskiftet bundkort mv. og måtte ændres fra win 7 pro til win 10 pro, det virker stadig ikke.

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 09-11-20 17:40

Skriv nu ikke: Skift mailprogram. Det har jeg tænkt på, men de mange år jeg har brugt Thunderbird, har gjort mig glad for dette program. Før jeg geninstallerede Thunderbird, har jeg søgt i ethvert tilgængeligt hjørne, for at finde og fjerne evt rester fra tidligere installationer.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 10-11-20 10:23

Jeg ville se efter din sikkerhed og din router, tvivler på at det skulle være gamle rester du har liggende på pc.
Jeg skiftede engang teleselskab og deres router blokkerede næsten for alt, især server programmer som Thunderbird godt kan minde om.
Og jeg fik det aldrig til at virke dengang.

Annuller spørgsmålet
Fra : lukas2502

Dato : 10-11-20 15:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Det blev løst af en PC mekanikker.