/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre billeder fra en Nokia telefon
Fra : ehkejser
Vist : 177 gange
100 point
Dato : 03-11-20 17:55

Hejsa
Min gamle Nokia telefon ligger der nogle billeder, og kan ikke overføre dem til PC med kabel.
Butikker siger at MS har lukket ned for Windows så det kan man ikke.
Er der nogen der kender en anden metode for at få billederne overført til PC

Mvh. Edvard H. Kejser

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-11-20 19:11

Når du siger gammel telefon - kan du så ikke sende de billeder til en nyere telefon.

I øvrigt - hvad sker der når forbinder Nokia med din pc.............vises der noget på pc eller Nokia.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-11-20 20:15
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-11-20 20:38

kan ikke overføre dem til PC med kabel.
Butikker siger at MS har lukket ned for Windows så det kan man ikke.

Butikspersonale er ikke hvad de har været.
Sætter du din telefon kablet til pc, bør den vise sig som et DREV hvor du kan hente filer fra.
Din telefon kan muligvis have slukket for for den service som findes i indstillinger.

Prøv at genstart din tlf med kabel forbindelse, så burde der dukke en meddelelse op om du vil oplade eller overføre filer.

Kan ikke lige huske hvor du skal give tilladelse hvis ikke det virker, men det kan andre sikkert huske.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 03-11-20 20:40
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-11-20 11:03

Hvis du ikke er så god til engelsk (ababa's link) - kan du højreklikke på teksten og vælge oversæt til dansk.

Kommentar
Fra : AbeloneRap

Dato : 04-11-20 12:51

Citat
bør den vise sig som et DREV

Kan det være et lignende (lille) problem, som jeg har. Når jeg overfører billeder fra mit gamle kamera, sker det at jeg skal lede efter den (drevet) i Stifinder. Sommetider ligger den under BILLEDER, andre tider under DENNE PC osv. osv.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-11-20 01:14

Sådan virker det på min Haywei

Gå til indstillinger og søg på usb
eller gå til
System og opdateringer/
Muligheder for systemudviklere/
+
Anmod ved tilslutning af USB.
Hvis ikke muligheden fremkommer
gå til Indstillinger - OM TELEFONEN og klik mange gange på VERSIONSNUMMER indtil der kommer teksten at nu er du UDVIKLER

https://drive.google.com/drive/folders/1Qf8tA7ze5inqe_04ItQ_T8duy-S79NTP?usp=sharing

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 05-11-20 01:23

Nb, prøv også en anden usb indgang, det kan være din pc har gemt forkerte indstillinger.

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 13-11-20 21:01

Jeg har prøvet at genstarte min Nokia telefon
og de andre forslag, pc´en kan stadig ikke finde telefonen

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 13-11-20 21:04

Den har Windows styresystem..........

Kommentar
Fra : ehkejser

Dato : 22-11-20 09:27

Jeg har prøvet alle jeres forslag, uden held.
Tak for alle jeres gode tips.
Lukker tråden nu.
God weekend ??