/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn 

Kodeord  


Reklame
Top 10 brugere
MS-Office
#NavnPoint
sion 18609
refi 14474
Klaudi 8489
Rosco40 5695
berpox 5456
dk 5398
webnoob 4919
Benjamin... 4870
o.v.n. 4637
10  EXTERMINA.. 4373
Hvordan laves autotekst i Word?
Fra : cristian2
Vist : 61 gange
40 point
Dato : 29-10-20 20:47

Jeg skal indsætte 20 forskellige standard-overskrifter fordelt i et 400 siders dokument. Jeg vil gerne slippe for at skrive hver enkelt overskrift, så jeg er ude efter opsætning af en "sæt ind/autotekst"-metode. Jeg har forsøgt at lavet det via Indsæt / Tekst / Genvejselementer / Autotekst - men jeg synes ikke det fungerer, i hvert fald ved jeg ikke hvordan man indsætter overskrifterne. Og hvis jeg skal klikke fire gange hver gang en overskrift sættes ind, er det hurtigere bare at skrive overskrifterne. Kan man ikke have flere "kopier" liggende som man kan vælge imellem? Kan det gøres på en enkel måde?

Tak for hjælpen!

Jeg har Office 2016, Win10.

 
 
Du har følgende muligheder
Eftersom du ikke er logget ind i systemet, kan du ikke skrive et indlæg til dette spørgsmål.

Hvis du ikke allerede er registreret, kan du gratis blive medlem, ved at trykke på "Bliv medlem" ude i menuen.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 176040
Tips : 31862
Nyheder : 719565
Indlæg : 6399262
Brugere : 218635

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste