/ Forside/ Karriere / Offentlige / Selvangivelse / Spørgsmål
10  Busken 360
skat
Fra : kimstorm01
Vist : 422 gange
300 point
Dato : 26-10-20 16:57

hej
Har en privatejet murerforretning, hvor jeg udlukkende betaler bskat. men har overvejet at blive ansat i et firma på måske 25 timer ugentligt, og så stadig have mit cvr nr. og lave noget i murerfirmaet når tiden er til det. Hvordan fungerer det med skat når jeg er ansat samtidig med at jeg jo skal betale bskat for indtjening i mit firma. på forhånd tak
vh

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 300 point
Dato : 26-10-20 21:48

Det skulle der ikke være nogen problemer i. dine fradrag en nok allerede indregnet i din a.konto Bskat. så du kommer nok til at bløde lidt rigeligt i første omgang af skattefradrag i din kommende lønindtægt. Men til syvende og sidst bliver det jo korrekt når du til næste år får selvangivet, eller som det hedde nu "rettet årsopgørelsen".

Godkendelse af svar
Fra : kimstorm01

Dato : 29-10-20 16:01

Tak for svaret transor.