/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Norton Safe Search
Fra : paulinfabritius
Vist : 131 gange
300 point
Dato : 26-10-20 01:59

Jeg har været så dorsk, at fået Norton Safe Search ind på min PC, det er sket før, men denne gang kan jeg ikke komme af med dette "formynderi"...

Har slettet en "app" men det ændre ikke noget...

Har skrevet til Norton, men jeg kan ikke se det behager dem at svarer mig...

Jeg er ellers meget tilfreds med Norton, men nu tvivler jeg...

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 26-10-20 06:23
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 26-10-20 07:59

Du burde kunne slette/ lukke den i Nortons programflade.
Eller i din browsers indstillinger, slet den som søgemaskine og vælge en anden.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 26-10-20 09:32
Kommentar
Fra : paulinfabritius

Dato : 25-11-20 00:22

Jeg ved ikke hvad der er sket... Har ikke hørt fra "kandu.dk" i længere tid... var dog inde og se på spørgsmålet her, men der var ingen svar... Forleden kom der en pulje med nok 15 ting fra "kandu.dk", hvor de så end har gemt sig..?
Kan dog berette, at jeg selv kom ind på en site, med google chrome, for at rette et kodeord, på denne site kunne jeg slette dette Norton uvæsen...