/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
gmail program
Fra : susss
Vist : 273 gange
100 point
Dato : 23-10-20 07:35

Hej er der en som kan fortælle mig hvordan jeg får mit gmail program til at åbne som et værktøj alene og ikke et som skal åbnes på google chrome ? et program for sig selv..så jeg ikke hver gang jeg er på nettet og lukke hjemmesider ned også lukker min mailboks ned . Husker ikke lige hvordan det var man gør det .

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-20 13:30

Gmail er jo en mailadresse, som kan åbnes i forskellige mailprogammer.
Gmail kan også bruges direkte i www.gooogle.dk
Det du plejer at bruge - hvordan ser det ud.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-20 14:15

Du skal have en mail klient, f.eks Mozilla Thunderbird
eller windows 10's eget mail program "Mail" der kan du tilføje gmail konto.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 22-11-20 10:49

Nå det havde jeg jo slet ikke lige tænkt på..jeg havde før hen windows live mail..men der er jo Windows 10 mail program så den burde kunne sættes ind der ?

Kommentar
Fra : susss

Dato : 22-11-20 10:50

Sjovt har først fået Jeres beskeder i dag den 22 / 11..undre mig nemlig over at ingen havde skrevet noget svar angående mit spørgsmål.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 22-11-20 12:11

Citat
Sjovt har først fået Jeres beskeder i dag den 22 / 11..undre mig nemlig over at ingen havde skrevet noget svar angående mit spørgsmål.

Man kunne jo gå ind at se om der er kommet noget i ens indlæg. Det er da det mindste man kunne gøre!

Kandu har det med at køre sit eget løb, så er det nede, så er der ingen mail osv, jeg har skrevet til Teamet 3 gange, endelig skete der noget...

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-11-20 19:57

Jeg har ikke fået notifikationer fra Kandu i meeegggeeettt lang tid, så idag dukkeder lige pludselig 54 stk . op. Kandu virker af og til ret dårligt.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-11-20 07:10

Ja det kunne jeg jo have gjort beklager meget så det vil sige at jeg skal evt starte windows 10 s mail program op og hente gmailen ind der hvis ikke jeg vil købe en outlook eller andet som kan bruges som postkasse ? eller bare beholde det som en net side i google .

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-11-20 09:55

Citat
så det vil sige at jeg skal evt starte windows 10 s mail program op og hente gmailen ind der hvis ikke jeg vil købe en outlook eller andet som kan bruges som postkasse ? eller bare beholde det som en net side i google .

Nemlig, åbn Mail, klik på Tandhjul nede i venstre hjørne, så åbner der en menu i højre side, vælg Administrer konti og herefter Tilføj konto.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-11-20 10:02

Hvis du åbner wi 10 mail og klikker på konti og væmger ny, og så vælger google...........så kan du uden videre lægge din gmail ind
Og du kan stadig og endda samtidig bruge din gmail direkte på googls hjemmeside.

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-11-20 11:24

Tusind tak for hjælpen . Windows 10 mail ...ja den er gratis..men heller ikke den mest spændende..men nu har jeg den så to steder det er ok . Ellers må jeg jo betale for et program man vælger jo selv .

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-11-20 11:25

Hvis man har en anden mail adresse som ikke er en gmail ...Hvor mange muligheder har man så når man køber en ny pc ? tænker både gratis programmer og købte programmer for at kunne sætte sådanne en mail adresse ind et sted ?

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 23-11-20 11:29

Du kan os bruge Mail til andre email, ellers er der Mozillas Thunderbird der er gratis, meeen det kan virke lidt forvirrende at komme i gang med!

Kommentar
Fra : susss

Dato : 23-11-20 14:40

Den prøvede jeg engang ..var helt tosset..så den holder jeg mig fra

Godkendelse af svar
Fra : susss

Dato : 25-11-20 16:37

Tak for svaret Klaudi.Tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 25-11-20 16:51

velbekomme