/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Anonym sms
Fra : vic200
Vist : 229 gange
100 point
Dato : 22-10-20 13:03

Hejsa alle kloge hoveder. Kan det lade sig gøre at sende en sms fra en Huawei P20 uden at telefonnummeret kommer med til modtageren? Det er fordi jeg vil lave lidt sjov med et par kollegaer.

Findes der evt.. em hjemmeside hvor man kan gøre det gratis at sende en sms uden afsender?

Der er sider nok hvor man skal tegne et abn. og det koster.

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 22-10-20 14:00

nix.

Kommentar
Fra : for_lækker

Dato : 22-10-20 15:35

Forhåbentlig ikke. Det ville give en masse chikane og andre ubehageligheder.
Det er jo heller ikke sikkert at dine kolleger syntes det er sjovt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-10-20 16:59

Det kan man godt................bare købe en navneløs telefon og bruge den.

Du kan ikke skjule sende punktet................altså masterne kan se hvor du er hele tiden.

Ps. Du kan også gå hen med en buket blomster.

Accepteret svar
Fra : abbaba

Modtaget 100 point
Dato : 22-10-20 17:08
Godkendelse af svar
Fra : vic200

Dato : 23-10-20 04:58

Tak for svaret abbaba.