/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
MS Windows 7
Fra : ingelein
Vist : 192 gange
50 point
Dato : 21-10-20 20:07

Hej
Min mand bruger sin bærbare til at se/sende mails, læse aviser og ikke til noget administrativt eller til billeder og redigering.

Nu vil han gerne have et billede som baggrund på skærmen. Jeg har sendt billedet til ham, men da han ikke har noget decideret billedprogram, ved jeg ikke, hvor jeg gemmer billedet fra mailen for at bruge det til skærmbaggrund.
Jeg kan på min egen pc, fordi jeg har flere billedbehandlingsprogrammer. Men der må da følge noget med Win 7 der kan bruges?
Ingelein

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 21-10-20 21:20

Prøv at gemme/save billedet ved at højreklikke på ikonet i mailen - gem der f.eks. på desktoppen.

Kommentar
Fra : AbeloneRap

Dato : 22-10-20 08:25

(Win7 har den indbyggede Paint).

Send ham billedet, og gem den i Stifinder. Åbn Paint > Filer > åbn > klik på ønsket billede > lidt nede i Paint menu: Klik på "Anvend som baggrund" ......og vupti.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 22-11-20 20:00

Man behøver ikke have et billedbehandlingsprogram på maskinen for at bruge et billede som baggrund på skærmen.
Bare gem det i mappen billeder, og så gå ind i indstillinger for baggrund og sær billedet som baggrund.

Kommentar
Fra : Brassovitski