/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows 10 bog......nyeste
Fra : Eyvind
Vist : 274 gange
100 point
Dato : 18-10-20 11:11

Hej - jeg leder efter nyeste bog om windows 10 (papirform).
Der findes masser af de bøger men jeg kan ikke finde en der er af nyere dato.
Spørgsmålet: Findes der en nyere udgave af disse bøger.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 19-10-20 00:43

Kan sådant købes nu til dags? måske denne, ligner noget vejledning for MS profukter/ Windows 3 og frem.
https://hverdag.dk/shop/godt-i-gang-266879p.html?gclid=CjwKCAjwz6_8BRBkEiwA3p02VXiwcFGvA8pjDU8KcHbDF24FN-ltjF5ZyZ7fWaxw8uZP_L_2Qui4-xoCFC8QAvD_BwE

Ellers prøv Biblioteket, de har masser af den slags, men om det er i bog-orme format ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 19-10-20 03:52

Kig her - https://sharewareonsale.com/?s=windows+10&post_type=download - har brugt dem før.
Uden snavs og andet.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 19-10-20 09:12
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-20 10:37

Tak "abbaba" - men man skal jo melde sig til noget inden der gives ad gang til siden.

Tak "dogvillestar" det er interresante ting der vises - men jeg leder efter noget på Dansk.

Tak "katekismus" den må jeg lige købe.
Ps. Jeg har både heftet og bogen om windows 10 fra libris, men de er jo af ældre dato.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 19-10-20 10:57

Tak for svaret katekismus. Den er bestilt.