/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Seneste tips.
Fra : AbeloneRap
Vist : 306 gange
50 point
Dato : 15-10-20 20:44

Hvorfor kan jeg ikke åbne "Seneste Tips", her på Kandu. Alt andet virker fint.

Ærbødigst A.R.

Kommentar
Fra : AbeloneRap

Dato : 15-10-20 20:49

Og så lige et lille story, i disse corona tider:
Mange af vore praktiserende læger har en enorm arbejdsbyrde, og da konsultationen lakkede mod enden, var en af dem grundigt træt. Han spurgte klinikdamen, hvor mange der var tilbage derude.
- Der er kun et gammelt par.

- O.K., send dem ind.
De gamle fik øjeblikkelig ordre til at klæde sig af, og da de stod splitternøgne, kiggede vor læge op fra sit papir og lod blikket hvile på konen:
- Hør, hun er mig sgu noget mager.
Han vendte sig til manden: - Har hun altid set sådan ud?
Den gamle trak på skulderen: - Hvor skulle jeg vide det fra? Jeg har aldrig set hende før...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-10-20 21:15

Hvad får jeg ud af at blive superbruger hos kandu.dk?
Når du bliver superbruger hos kandu.dk, vil du straks få tildelt 200 ledige point, som du kan bruge til at stille spørgsmål/læse svar.

Derudover får du mulighed for at optjene superpoint, og komme på hi-scoren.

Som superbruger kan du alt det et medlem kan, og samtidig kan du skrive tips / svar.

Du kan læse om hele pointsystemet her : http://www.kandu.dk/pointrules.aspx

Kommentar
Fra : AbeloneRap

Dato : 15-10-20 21:42

Ok. D.v.s. man skal være superbruger for at læse tips ???

Accepteret svar
Fra : for_lækker

Modtaget 50 point
Dato : 15-10-20 22:22

Nej du skal kunne åbne seneste tips og læse dem. Prøv at genindlæs siden, det har hjulpet mig når jeg har haft de problemer.

Godkendelse af svar
Fra : AbeloneRap

Dato : 15-10-20 22:58

Tak for svaret for_lækker. Det virker med din tips.