/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Sikkert at få hjælp til Instagram?
Fra : cristian2
Vist : 369 gange
40 point
Dato : 12-10-20 16:36

Min kone er usikker mht. at få hjælp udefra til sin Instagramprofil. Hun er bange for at miste sin profil, hvis hjælpere får adgang til hendes adgangskoder – fordi hun derved kan miste hele sin forretning, hvis noget går galt. Hun spørger om det er en saglig bekymring.
Er det det?
Er det muligt at lave en backup af hendes Instagram-profil, hvis der skulle ske noget uhensigtsmæssigt?

Baggrund:
Hun sælger smykker fra sin woocommerce-webshop og Instagram, hvor hun har 7000 følgere. Hun vil gerne connecte det på følgende måde: Hver gang hun lægger et billede op på Instagram, vil hun kunne forbinde det specifikke billede til samme vare på webshoppen (”sorte prikker” på Instagram billedet, kalder hun det).

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 12-10-20 16:41

1:
Med mindre hjælpen kommer fra nogen hun kender, ville jeg fraråde det.
2:
Skift password når hjælpen har fundet sted.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 12-10-20 17:07

Måske dette kan hjælpe
https://www.google.com/search?q=instagram+backup&oq=instagram+backup&aqs=chrome..69i57.23729j0j8&client=tablet-android-lenovo&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

Jeg vil heller ikke råde til at bruge hvem som helst til hjælp.

Muligvis kan hun bruge den lokale it café på biblioteket hvis den er kørende i dit område
Det er gratis.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 12-10-20 17:26

Hun vil gerne connecte det på følgende måde: Hver gang hun lægger et billede op på Instagram, vil hun kunne forbinde det specifikke billede til samme vare på webshoppen (”sorte prikker” på Instagram billedet, kalder hun det).

Det burde ikke være svært, bare lav et link til hjemmesiden hvor varen ligger.
Om Instagram så tillader den slags, ved jeg ikke.

Godkendelse af svar
Fra : cristian2

Dato : 27-10-20 16:47

Tak for svaret Eyvind.