/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Skovsnegle på køkkengulv.
Fra : kai-d
Vist : 287 gange
300 point
Dato : 20-09-20 11:30

Sorte skovsnegle kommer på vores køkkengulv om natten, det er nær opvaskemaskine samt hundemad og vand.
Vi kan ikke finde ud af hvor de kommer fra, og det giver et slimet venyl gulv i køkkenet.
Hvordan slipper man for dem ?

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 20-09-20 12:31

følg slimet
læg salt

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 20-09-20 17:18
Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 300 point
Dato : 22-09-20 09:51

Din opvaskemaskine sidder formentlig under et køkkenbord. du skal hurtigst muligt have den taget ud så du kan kontrollere om der er lækket vand ud af bunden på den. sneglene lever kun hvor der er mørkt og fugtigt.

så skal maskinen formentlig repareres og usdskiftet . Det skal et trægulv under maskinen måske også. Derefter når det er tørt får du en bakke under maskinen så fremtidige læk løber ud på gulvet foran,hvor det kan ses.

Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 22-09-20 11:25

Tak for svaret transor.
Mange tak, ja der var utæthed.