/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Web installer
Fra : ppk
Vist : 190 gange
300 point
Dato : 29-07-20 09:30

Hej

Skal installere et program via Windows-kommandoscript

Og så får jeg denne besked:
Denne installation kan ikke køre ved direkte starte MSI-pakken. Du skal køre web installer.

Nu er det så jeg vil spørge om, hvordan kommer jeg videre med at få installeret mit program ?

Hvad gør Web-installer ?

På forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-07-20 11:35
Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 29-07-20 13:04

En web installer er et program du henter? før af kunne hente resten af programmet.
Hvis det ikke kommer fra en meget troværdig side, kan du regne med at det indeholder virus eller andet skidt.
Hvad vil du installere?

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 29-07-20 14:45

abbaba

Det er et video redigerings program hvor man skal installere via Windows-kommandoscript som er dansk sprog.

Kommentar
Fra : abbaba

Dato : 29-07-20 17:03

Det må være et mærkeligt program siden det ikke bare kan klikkes på for at installere.

Fugte der ikke en eller anden form for vejledning med programmet.