/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Beskære cotoneaster
Fra : warrior
Vist : 164 gange
50 point
Dato : 27-07-20 13:21

Hej
Hvornår kan man beskære denne bunddækkeplante?. Jeg mener den hedder coral beauty. Naboen siger oktober, men jeg mener det skal gøres tidligere.
Tak for svar

Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-07-20 17:01
Kommentar
Fra : netop

Dato : 27-07-20 17:02
Kommentar
Fra : warrior

Dato : 27-07-20 18:56

Tak for indlæg, men jeg er absolut ikke blevet klogere. Jeg efterlyser, hvornår det skal beskæres, og det fremgår ikke af de pågældende sider.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 29-07-20 12:53

Ring: 81 81 14 14 - hvor svært kan de være?

Kommentar
Fra : warrior

Dato : 30-07-20 19:20

netop.
Nu er jeg i besiddelse af en hvis pli og forståelse for firmaer, der gerne vil tjene penge. Det gør de ikke, når jeg bare stiller dem et spørgsmål om f. eks ovenstående. De kan have travlt, og de skal måske først have fat i en der kan svare på dette spørgsmål. Det er sandsynligt, at de ser det som et irritationsmoment.

Kommentar
Fra : netop

Dato : 30-07-20 23:08

Det kan sgu da ikke være mere irriterende end at du fortsat stiller et tåbeligt spørgsmål om noget du sagtens kan spørge enhver person på et plantecenter til at svare på...

De plejer ikke at være så vanskelige at få til at svare på et elementært spørgsmål fordi du foruddiskonterer at det er sandsynligt, at de ser det som et irritationsmoment.

Annuller spørgsmålet
Fra : warrior

Dato : 31-07-20 08:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål