/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Gendannelse
Fra : sdam
Vist : 232 gange
200 point
Dato : 21-07-20 14:21

Hvordan gendanner man sin computer med en bestemt dato? Altså det sted, hvor man taster den ønskede dato...? Det er datoen der er alt afgørende.....
Jeg har Windows 10.

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 210 point
Dato : 21-07-20 15:13

Klik på den lille lup nede til venstre ved ved det lille vindue.

skriv gendannelse og du får en vejledning

Til oplysning::::::

Gendannelse kan gå tilbage i tiden

Genoprettelse starter forfra

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 21-07-20 21:00

Muligheden for at kunne gendanne systemet til en bestemt dato afhænger af at der er blevet oprettet et gendannelsespunkt på denne dato. Det sker typisk i forbindelse med Windowsopdateringer og installation af visse typer programmer/apps.

Genoprettelse sletter alt og sætter Windows helt tilbage til da den forlod forretningen.

Ellers så følg Eyvins råd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-07-20 11:42

Sdam - du får lige en opskrift til komme hen til en dato.

Ned til den lille lup
Skriv gendannelse
Vælg opret gendannelsespunkt
Klik på systemgendannelse
Næste
Nu bør du kunne se datoer (evt får du mulighed for at søge på andre datoer)

Måske er dine datoer der ikke, fordi windows har lavet en meget stor opdatering og samtidig slettet nogle af de gamle indstillinger.

Ps. Med total backup evt. den gratis aomei backupper - vil du altid kunne vende tilbage.

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 24-07-20 12:49

Tak for svaret Eyvind