/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Inverter Solivia 3.0 TR - Fastlåse menu
Fra : bigfool
Vist : 133 gange
300 point
Dato : 16-07-20 14:09

Jeg er den lykkelige ejer af 2 stk. ovennævnte invertere, som fungerer 100% gennem de seneste ca. 8 år. Den enes menu viser konstant menunummer 411 (aktuelle data), og det har den andens også gjort indtil for nyligt, men efter nogle minutter går den selv tilbage og viser menunummer 400, hvilket jeg ikke ønsker. Jeg har prøvet at downloade en manual herfra (http://www.jysksolenergi.dk/filer/download/Manual_SOLIVIA_G4_TR_1-phase_SW-version_01-02-23_DA_2012-10-18.pdf), men der synes jeg ikke rigtigt jeg kan finde svaret på hvordan man "fastlåser" den til at vise menunummer 411 konstant.
Nogen her, der har lidt kendskab til mit spørgsmål?

Takker på forhånd for evt. inputs

Bedste hilsner Bigfool

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-20 14:42

Uden at kende den - har du prøvet at resette - måske er hukommelsen fyldt op.

Kommentar
Fra : bigfool

Dato : 16-07-20 15:01

@Eyvind: Mener ikke det er en mulighed at resette inverteren, uden at slette en masse vigtige parametre for dens drift ...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 16-07-20 19:24

Ok det var også bare et skud i tågen.